Na ruim 10 jaar komt er een einde aan een bijzonder hoofdstuk. Op zondag 9 augustus openen wij voor de laatste keer de deuren van ons restaurant.

Wat begon als een droom van twee broers groeide uit tot een restaurant waar we duizenden gasten hebben mogen ontvangen. We hebben altijd met veel plezier voor jullie gekookt en kijken met trots terug op alle mooie herinneringen die we samen hebben gemaakt.

Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor het vertrouwen, de gezelligheid en de steun door de jaren heen! Tot en met 9 augustus bent u nog van harte welkom om nog een keer bij ons te komen genieten.

Michael & Danny